نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پیشنهادات موجی به یووه و اینتر در مورد ایکاردی

پیشنهادات موجی به یووه و اینتر در مورد ایکاردی

 

لوچانو موجی مدیر ورزشی سابق یوونتوس در گفتگو با TMW در خصوص ماجرای مائورو ایکاردی و حواشی تمام‌نشدنی او در پیوستن به یوونتوس اظهارات جالبی را عنوان کرده و با تمجید از این مهاجم آرژانتینی، جذب او توسط بانوی‌پیر را یک فرصت برای آنها دانسته است.

 

مشکل حادی به نام «دیبالا» در یوونتوس وجود ندارد و این باشگاه اگر بخواهد می‌تواند به آسانی او و هیگواین را حفظ کند.
در زیاد بودن نفرات یووه برای ارائه لیست به یوفا تردیدی نیست. اما این لیست تنها یک مشکل کاذب است و نباید چندان توجهات هواداران به آن معطوف شود. باشگاه بالاخره راهی مناسب برای حل آن پیدا خواهد کرد.
ساری مربی خوبی است با این حال نتایج او در یووه داور نهایی خواهد بود. او تیمی را در اختیار گرفته که بازیکنان بزرگی را در خود می‌بیند؛ فوتبالیست‌هایی که قادرند سرنوشت یک بازی را به تنهایی تغییر دهند.
تصمیم ساری برای حفظ داگلاس کاستا را بسیار پسندیدم. برخلاف تصور بسیاری، تکنیک انفرادی یک بازیکن به معنای دور بودن او از مفهوم بازی جمعی نیست؛ اتفاقاً برخی اوقات توانمندی‌های انفرادی بازیکنان می‌تواند در جریان بازی گره‌گشا باشد.
برای تغییر سبک بازی یوونتوس بیش از آنکه نیاز به تغییر مربی باشد نیاز به تغییر بازیکنان تیم است. ساری در ادامه کارش در یوونتوس شاید چاره‌ای نداشته باشد جز اینکه به برخی از شیوه‌های الگری بازگردد.
اینتر در نهایت مجبور خواهد شد یا ایکاردی را به تیمی دیگر واگذار کند یا او را در جایگاهی که ایستاده نگه دارد. فکر می‌کنم پرداخت 6 میلیون حقوق سالیانه نسبت به از دست دادن بازیکن ارزشمندی چون او به‌صرفه‌تر باشد. ایکاردی سبک خاص خود دارد و از قضا در شیوه خاص خودش یک قهرمان است.
در شرایط عادی وقتی اینتر لوکاکو را با هزینه‌ای دیوانه‌وار خریداری می‌کند نباید ایکاردی را به آسانی به رقیبش بفروشد و گرنه دلیل ورود به مبارزه با یووه بر سر خرید این مهاجم بلژیکی و جلوگیری از پیوستن به تیم رقیب و قدرتمند شدن آنها چه بوده است؟! وقتی اینتر برای بازیکنی که در نهایت 40 الی 45 میلیون یورو می‌ارزد 75 میلیون یورو هزینه می‌کند تنها یک پیام دارد؛ آنها حاضر نیستند رقیب از آنچه است قدرتمندتر شود؛ حتی اگر آنها مجبور به ولخرجی اغراق‌آمیز شوند. واگذاری ایکاردی به تیم رقیب (یووه) در واقع هدیه‌ای است که نراتزوری تقدیم آنها می‌کند تا بیانکونری با استفاده از او برایش «خطر» بسازند.
با این حال اگر اینتر مخالفتی با پیوستن ایکاردی به یووه ندارد، این فوق‌العاده‌ترین فرصتی است که می‌تواند برای بیانکونری فراهم شود. به آنها پیشنهاد می‌کنم حتی اگر نیازی به ایکاردی ندارند نیز فرصت جذب او را از دست ندهند. در صورت پیوستن ایکاردی به یوونتوس مهم‌ترین نکته‌ای که او نباید فراموش کند جدایی از همسرش است. البته نه در خانه بلکه در حاشیه‌ها و شهر محل اقامتش. میلان بهترین شهر برای واندا و تورین امن‌ترین نقظه برای مائورو خواهد بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: